måndag 24 september 2012

Fundering

Ja jag sitter och funderar lite extra just nu på hur jag ska göra,

ska jag skriva exakt vilka produkter jag använder, dvs vilket märke där är på nagellacket jag använder eller ska jag inte, jag vet inte om jag vill göra reklam för dem olika märkena, vad får jag ut av det? att marknasföra dem olika märken, dem klarar det rätt bra själv tycker jag =) jag får juh betala samma pris ändå, om jag är riktigt nöjd med en produkt kommer jag nog att skriva märket.

Vad tycker ni?
Vill ni veta exakt vilka produkter jag använt?
eller som med det röda nagellacket, (alla vet dock vilket märke det är på det röda utan att skriva det) med vill ni veta vilket märke det är? eller ni lixsom bara går in och läser och tycker att det är fint? =)

Det hade varit trevligt med någon kommentar eller någonting då jag gör det för er =)

ja nu ska jag inte sitta och tjata och gnata men tänkte bara dela med mig av mina funderingar då jag är kluven om hur jag ska göra.

Ska iallafall hämta min lilla busunge nu, åhh har saknat henne så mycket =D
(Busunge = Min lilla 3Månaders valp)

1 kommentar:

  1. vet inte vad du ska göra, men om man verkligen vill veta märket kan man ju alltid fråga om du inte skriver det

    SvaraRadera