söndag 30 september 2012

Höst

Min sminkning till 18års festen (Lördag) var inspirerad av dem fina höst träden som finns där ute =D
bilderna blev inte jätte bra då jag fick ta dem lite snabbt men blir lite fler så det e väl lite roligt =)

 
Jag har skuggat ihopa lite olika färger så att där inte är några skarpa kanter mellan de olika färgerna =)
Från Innerögat -
Vit, gul, sedan la jag orange med lite rödnärmst brynet, lite rostfärgad, brun och slutligen la jag lite glitter brun ovan på det bruna så att det skulle skimmra lite =) har även highlighter precis under brynet =) där körde jag vitt och sedan lite pärlemo skimmer ovanpå det =)

Använde lite eyeliner men bara svagt och suddade även den kanten så att den inte skulle bli så tydlig.

under ögat tog jag metallicblå eyeliner och suddade även där,den suddade jag ut med mitt mineralpuder som jag tar under ögat =) Och Ingen mascara =)

Den blå fastnade inte så jätte bra i vatten linjen, tyvärr =(

 
 
Hoppas ni hade en trevlig lördag för det hade jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar