onsdag 19 september 2012

Purple makes me feel nice

hejsan allihopa =)
Idag blir inlägget sent igen, och tyvärr halv bra bilder då jag stack iväg tidigt imorse så hant inte riktigt med att ta bilder =( Stack 8 =P (Vilket är tidigt då jag brukar ligga och sova då i vanliga fall)

Men iallfall, idag blev det lila, som vanlig så blir det juh inte rikgtigt bra på bild men blev riktigt nöjd faktiskt, även om det kunde varit lite skarpare i färgen =)

 
 
Men iallfall.
Från innerhörnet - Vitt,ljuslila,lite mörkare lila, och mörklila, längst ut har jag lagt lite svart, men mest för att skugga ut lite mörkt =)
Eyeliner på det, idag använde jag blöt.
Under till la jag svart och lite av den mörkaste lila =)
 
 
Hoppas alla har haft en lika trevlig dag som jag =)

Sov så gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar