onsdag 12 september 2012

Sunshine

Tjohoo =)
Man blir så glad av detta sommar vädret =)



Ett inlägg med bild och naglar kommer senare ikväll, har brutit någon och en har skivat av sig så måste göra om dem =( ska även då passa på att fila ner dem lite =(

Någon som har ett förslag? =) Ni får jätte gärna komma med förslag =D

Just nu har jag det problemet med mina naglar att dem skivar och delar sig, inte alls kul =( men jag har köpt något medel som man ska ta på, helst 1 gång i veckan som ska reparera =) så får väl se om det hjälper men är lite slarvig med det, vad det heter har jag inte i huvudet just nu, men ska absolut kolla upp det och skriva med det i nästa inlägg =D

ha det så bra så länge så ska jag nanna en liten stund och fixa mina naglar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar