fredag 21 september 2012

Variation

Då jag satt och testade med svart ögonskugga igår passade jag även på att testa med lite färg till =) Här får ni dem bilderna =)

På det ena ögat lade jag till blå metallic eye liner och en blå/grön penn eye liner under ögat, det lyser upp väldigt fint och bra till det svarta =) första gången jag målade med den blåa så linjen blev inte rak och det kom blått lite överallt xD MEN de blir väl bättre nästa gång, som sagt, jag är inget proffs bara gör det för att det är kul =)



På det andra ögat testade jag en Lila/rosa glitter eyeliner, syns inte alls lika mycket som det blåa men även detta var fint tyckte jag =) Täcker lite dåligt så kommer få måla lite fler lager nästa gång jag ska ha det =)




Som sagt, det blå hamna lite överallt =P det var en lång och smal pensel och färgen var väldigt blöt och tunn, men övning ger färdighet och även då det inte är perfekt så kan jag lägga upp det ändå bara för att visa vad jag försökt mig på =)
Jag testade även att fylla i mitt ena ögonbryn, så därför är det ena mörkare än det andra =P




Hoppas alla får en trevlig fredag =)
På med en fest sminkning och känn er fina =)
 
Och tydligen så gick det inte att schemalägga detta inlägg då det skulle varit uppe kl 10 imorse, skumt, får väl försöka titta vidare på hur man gör det då =/
Hoppas att det fixar sig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar