torsdag 27 september 2012

Yeeeejjj

Godmorgon Allihopa =)

La mig med ett leende på läpparna igår kväll då jag fixat med mitt smink =)

Var iväg igår och köpte mig en verktygslåda som jag ska ha som sminkbox =D
Fick inte riktigt plats med det jag ville =) eller ja, plats hade jag fått men vill ha plats till lite mer smink. Det var mina ögonfransar och lim som inte fick vara med, så dem får glatt ligga kvar där dem ligger nu =P


Denna modellen vart det =)
Vissa har den i svart och silver,(Snyggare, men hade inte den just nu och då jag inte är på jula så ofta så blev det denna =) inte för att den e ful dock xD )
 
 
 
Den ser inte så full ut då jag inte har massa foudations (Stavning?) kör med ett mineral puder då min hud inte vill komma överens med massa produkter =) har heller inte så många lösa ögonskuggor, Har min 120 palett istället =) Men känner att vissa färger fattas så kommer väl fyllas på med lösa om jag ser någon snygg =)
Har även alla mina penslar i ett skinnfodral =)
 
 
 
 
 
Min 120 palett och sminkborstar


Nästa inköp till väskan är redan planerat =) En rengöringsspray till borstarna =) så ska börja kika rundor efter det =)

Ha en bra dag allihopa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar