måndag 15 oktober 2012

^^)

Idag blev det en sminkning av en 3palett, beige,turkos,Svart/Brun och alla gick i glitter ton =)
Lite besviken på den turkosa då jag trodde att den skulle bli skarp =(
kanske min primer som börjar bli dålig? för jag tycker alla skuggor inte är lika klara i färgerna eller så är det kanske jag som har förhöga krav hahaha.
Har iallafall beställt en ny primer i pärlemo vit så nu väntar jag bara på att den ska komma så får jag testa den =)
 men här är 2 snabba bilder på hur det blev iallfall =)
Under till tog jag turkos penna =)

 

 
Wiiiee blev så glad idag när jag kom in och kollade på min statistik =D
Det blev rekord igår på 50 läsare =D Japp, låter inte många men för mig som inte haft bloggen så länge är det många! Såg även att jag gått över 300 sidvisningar, det gick fort från 200 till 300 tyckte det var nyss att jag skrev det dära med 200 sidvisningar, Hoppas att det fortsätter i denna takten och om det växer så är det juh ännu roligare =D
Hoppas att någon av alla 50 läsare fastnar och kommer tillbaka!
Tack till er läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar