söndag 7 oktober 2012

Franskmanikyr tolkning

Hejsan allihopa =)
Idag tänkte jag skriva ett inlägg och vara med i LeLack NailArt Sunday.
Första gången för mig men kommer säkert att vara med fler gånger =)
Men denna gången var temat FranskManikyr och vi skulle tolka det precis som vi ville =)

Mitt blev såhär'

 Ja, tanken var juh då att ha mitt nya lila nagellack som bas med röd fransk manikyr =)

 MEN påvägen så fick jag för mig att måla ett svart streck mellan så att man skulle få en rak och fin linje och även för att svart är snyggt till =)
Men som ni ser så blev juh inte mitt svart streck varken rakt eller jämn tjockt hahah men hade den varit bättre så tycker jag personligen att det var skit snyggt =) Man skulle kunna sätta svarta stripes istället eller bara vara en bättre målare =P
 
Mer om färgerna imorgon, det var dessa jag köpte nu i veckan =D så det blev en lite smyg titt då jag inte kunde hålla mig från att testa dem.
Hoppas alla har haft en bra helg!

Byyyyeeeyeyeeieieieieiieiieieieii
(Är allmänt glad just nu =P )

6 kommentarer:

  1. Supersnygg färkombo och kul att vi använt samma lack (tror jag) :)

    SvaraRadera
  2. Kul färgkombination. Och övning ger färdighet så det är bara att fortsätta måla linjer;)

    SvaraRadera
  3. Vad har hänt på långfingret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha den nageln var lite sne och det blev ännu tydligare när jag drog en rak linje, och som jag sedan försökte rätta till vilket blev ännu värre =P

      Radera