måndag 29 oktober 2012

Halloween

Hejsan allihopa, tråkig nyhet =(
Kommer in och ser att mina förinställda tidsinlägg till er inte har lagts upp. IGEN =( Åhh, blir så besviken på det =(


Men iallfall, här kommer ett till er som skulle vatt innan helgen, ifall det är någon som kanske skulle på fest och få lite inspiration, har ingen jätte bra bild, för dem är från förra året och då hade jag juh ingen tanke på att dem skulle hamna på en blogg =P men iallfall =) här kommer dem, utklippta o danna =P

Jag var BlackWidow





Det jag gjorde var, Hitta en klänning om jag tyckte passa, röd, med svart spets och lite sådant.På med mina nät vantar, målade naglerna svarta,på med kängor,och nätstrumpbyxor och gjorde lite hål i dem.
 
Sminket har jag gjort så att, -
 Ögon - Bottnade med röd läpppenna (Ägde ingen primer då) lade på röd ögonskugga,
Ögonbrynen -  fyllde  i med blöt eyelinerbörjade inne vid näsan och lite ner, följde sedan brynet och drog ut det i en liten sväng.Jag suddade lite i kanten innan det hann torka, jag suddade ihopa rött och svart med lite svart ögonskugga =)
Spindelnätet målade jag också med blöt eyeliner,drog lite snabbt med sudden över varje streck för att inte få det så stramt utan lite mer suddigt och unket =) Gjorde ett på höger ögonbryn och gjorde även ett ut från vänster sida, har tyvärr ingen bild på hela det (Man ser lite på bild 1).
Lite eyeliner i vatten linjen och under ögat, på med mascara och avsluta med svart läppstift.
Spindeln köpte jag på buttricks och satte fast med ögonfrans lim, (Höll hela kvällen)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar