torsdag 18 oktober 2012

Ress 1 E.L.F Midnight

Tjolahopp då blir detta min första recension och det blir på Midnight pennan =)
Första intryck - skön att hålla, lätt att arbeta med och få tun linje, väldigt tunn, dock tyckte jag att det var lite jobbigt att färgen inte flöda hela tiden då utan man måste hålla den lite så att färgen rinner ner hela tiden. Och färgen är mycket mörkare än förväntat, ser svart ut =(

 


Första omgången är utan primer, bara för att se hur bra den är, och efter ca 2 ser jag ut såhhär (Bilden nedan) det började svagt redan efter en kvart.

ICKE NÖJD!!
på vingen fattades det färg där ögat viker sig och att kleta så mycket är inte okej!

MEN
jag testade en gång till fast med primer under, vänster öga min nya pärlemo primer och höger öga min vanliga, resultatet efter 2 timmar är såhär
Sitter där det ska
 
Och även här sitter det som det ska         
 
Så på det hela taget - Godkänd för priset
Antar att den lila kommer att vara lika dan men, den får jag testa färgen på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar