torsdag 18 oktober 2012

Trädet

Det dära trädet jag hade bild på i ett inlägg, förförra inlägget =)
Denna bilden ->
 

 

 

 


Här är samma träd fast i de olika årstiderna, Är glad att jag tog varje årstid och fick dessa 4 fina bilder på ett och samma träd =D


Vinter
 
 
Våren
 
 
 
Sommaren
 
 
 
Hösten
 




Det är fint hur ett träd kan förändras på det där viset, jag tycker om naturen väldigt mycket, jag hämtar lite inspo därifrån ibland, alla årstider har sitt smink tycker jag, ja man kan använda det året runt men lite såhär tänker jag

Vintern - då är det lite pärlemo skimmer och isblå,silver och lite så
Våren - tycker jag är lite mer naturellt, inte så mycket ögonskugga utan kanske lite mer nude färgat och mascara
Sommare - ja då blir jag inspirerad av alla färger och vill bara slänga på mig alla på en gång =P Jag tycker om när det lyser om ögonskuggan =P
Hösten - ja där är det juh alla dem fina färgerna på bladen som inspirerar

Lite så,.... tänker jag......
jag går inte efter det strikt eller något sådant men de e sånt jag tycker passar till årstiden och vilka färger naturen får mig att tänka på =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar