lördag 13 oktober 2012

Woop

Hejsan =)
Idag blir det inga bilder, hinner inte riktigt och sminka mig ska jag inte göra förens lite senare =)
Ska iväg till 2 vänner och äta mat och (Jag) dricka lite vin och spela wii?
Det ska iallfall bli trevligt =D
Hinner jag så ska jag snabbt slänga in bilder men har juh inte kommit underfund med hur jag mobil bloggar? =/ hade vatt så himla mycket lättare som idag tex då jag tar mina bilder med mobilen =(
Ska iallfall ha på mig min klänning som jag fynda på rean igår när jag var i stan =D

Åhh imorgon ska jag göra mitt zoo bidrag =D det gamla börjar ändå fallera så det gör inget =P
 och sen har jag ett litet projekt på g som kommer att bli SÅÅÅÅÅ bra, är redan nöjd och är inte färdig men det kommer jag juh såklart att visa när det är färdig!

På denna platsen hade jag gärna suttit ner på och funderat =D


Hoppas alla får en bra lördag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar