lördag 24 november 2012

Favoriter på naglarna

Tänkte visa lite av mina favoriter vad det gäller nagellack =)

Dem första är mina förra favoriter, använde i princip bara depend nagellack, men dyrare är bättre i detta fallet vad det gäller torktid =)

                                                                 (Utan Blixt)

Rött såklart =P
Lite metallicblått
Lila, med lite mörkare lila krackelering ovanpå =)
Svart ska finnas med bland dessa,men det var slut i depend flaska =)

                                                                 (Med Blix)


Nu till dagens favoriter =D

 
Även här lila, rött, blått och svart. (Den svarta skimmrar ej i glitter men finishen på den är väldigt fin, blankt och täckande.)
Men med mycket mera skimmer i och lite djupare färger, Bättre kvalitet om jag själv får säga =)
Dessa är från isadora och är/har varit höstens favoriter och får följa med in nu på vintern då jag tycker dem lyser upp mörkret =)

3 kommentarer:

  1. Har du såna plattor med mönster som man stämplar på naglarna? :) AScoolt är det! ^^
    Köpte de när jag gjorde långa naglar, men dom bröts så lätt då jag har jättesmå naglar så inte mycket att sitta på, så kan tyvärr inte använda nu. =/

    SvaraRadera
  2. Hejsan :-) ja fast jag köpte fusk och har inte fått dem till att fungera :-( så ska väl investera i ett par konad :-) ja man kan göra jätte häftiga :-D
    Det var synd :-(

    SvaraRadera
  3. Hejsan :-) ja fast jag köpte fusk och har inte fått dem till att fungera :-( så ska väl investera i ett par konad :-) ja man kan göra jätte häftiga :-D
    Det var synd :-(

    SvaraRadera