fredag 16 november 2012

Ginas

Idag gjorde jag en sminkning med mina 2 nya skuggor från Grina Tricot, ja, jag kan väl sägashär att jag är besviken på dem =(
Dem glittrar inte alls lika mycket och juh mer du arbetar med dem så försvinner glittret =( Det var juh glittret jag var ute efter.
Och den bruna skuggan blir lite sådär konstigt brun tycker jag, inte alls som när man tar den på handen i liten oarbetad dos. men dem funkar, det är budget och buget är vad du får, tycker ändå dem var lite fina =)
På det så lade jag en eyeliner med min lila från ELF, skulle göra en vinge men mitt tålamod tog slut, så även färgen. vet inte hur många gånger jag fick dra fram och tillbaka för att det skulle bli färg, den måste man hålla så att det rinner ner till spetsen hela tiden, vilken inte är lätt när man målar xD
Använde även svart kajal i vattenlinjen
Och lite ljusare skuggor att sudda ut kanterna upp till brynet =)

 
 
 
 
Igår pratade jag om en kajal från HM och skulle komma med en bild, denna kajalen är det jag menar
Bränn denna lite och den blir riktigt svart och sitter bra =)
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar