fredag 2 november 2012

Svart svart svart

Hejsan,
Idag var en sådan dag då jag bara ville köra på svart, helt svart sminkning, och det blev det =D
MEN idag var även en sådan dag då det inte blev någon bra bild =( och nu i efterhand är jag inte alls nöjd med hur det svarta höll efter en dag,
men jag ska göra en likadan sminkning imorgon fast på ett annat sätt så då får ni bild då istället =)

Tänkte istället lägga upp en bild där man verkligen ser skillnaden på hur mycket ett ögonbryn gör =)

Det ena är ifyllt och det andra inte. jag tycker att man får ett mycket starkare uttryck när det är ifyllt, men detta gör jag absolut inte varje dag, det händer då och då att jag gör det när jag har tid =) Så jag tog ett foto idag när jag Höll på just för att kunna visa =)



och medans jag skriver detta så hinner jag nog ångra mig om hur jag ska vara sminkad imorgon =P ahahahah
jag kommer nog att lägga till lite orange eftersom det är sista halloween dagen då =)

Ska ni vara utklädda i helgen? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar