fredag 16 november 2012

tjoho

Japp då tänkte jag säga att i december kommer jag att börja lägga upp några jul sminkningar som inspo till er =) Längtar lite efter julen, alla julsaker, stämningen,musiken, och ja sen ska jag göra en jätte rolig grej =D

Tänkte även lägga in lite nyårs sminkningar =)

Är det någon säskild färg ni vill se?
Det kommer antagligen att glittra en del, men vill ni även ha som inte glittrar?

Jag har redan bestämt min Julaftons sminkning och klänning, och klänningen till nyår är fixat, har inte bestämt smink där än, Japp det är tidigt men jag bestämmer nästan alltid i förväg så ifall man behöver test sminka eller fixa något =) Det är rätt skönt att redan ha klänningarna fixade =)

Har ni kanske några tips till en bra jul sminkning? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar