torsdag 15 november 2012

VS

Godmorgon =)
Idag tänkte jag visa sminket jag köpte när jag var på emporia =)

Jag har testat det utan primer och med primer för att ni/Jag skulle få se färgskillnaden.
Detta räknar jag till buget smink, dels för att det är billigt.



Ögonskuggor från Gina Tricots egna märke.
 
Den översta är utan primer och den under är med, Jag lyckades inte få någon bättre bild på färgskillanden då den inte var så himla stor, det var med att den utan primer var lite mer åt det plommonlila hållet och den med primer var åt det valiga lila.Detta är utan blixt.
 

 Detta är med blixt, samma som ovan, men här ser man mer glittret och lystern i ögonskuggan, jag tyckte det var riktigt fin så ska bli spännande att se hur den blir på ögat =)


Här är den bruna, här var det större skillnad på med primer och utan, ni kan juh gissa vilken del av denna som är med primer =P
(Undre delen)
Denna testade jag lite grann, men tog inte så mycket eftersom det var till vardags, MEN den såg ut som bajsbrun och glittrade inte alls, så jag får testa den en gång till fast med mycket mer ögonskugga då =)

Pennorna såg jag faktiskt ingen direkt skillnad på faktsikt, mjuka att arbeta med och väldigt färgrika, Blev besviken när den rosa inte glittrade =(men den görna gör iallfall och nu har jag äntligen hittat en grön kajal som inte är hård och som verkligen ger färg, ska dock testa dessa i vatten linjen också men såhär är dem fina =)



Detta sminket är det jag pratar om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar