söndag 9 december 2012

Green/Red

Godkväll damer och herrar!
Idag är det Nailart Sunday med temat Brands/varumärken - Det är STOPP!
Jag har ingenting till idag, jag har inte kommit på en enda sak =/ Helt tomt och blankt i mitt huvud, min sambo sa att jag kunde skriva ica, men hur roligt är det =P
Så idag är ännu en gång jag inte är med =( jag har verkligen tänkt och tänk och tänk hela veckan, jag tror att jag har tänkt för mycket och att det ska va så avancerat att jag blockerat mig själv =(
Men Men, ska iallfall gå in och kika på vad alla andra har gjort =D

jag tänkte jag kunde visa er mina naglar ändå, fast utanför temat. jag målade dessa till Julmiddagen igår =)
Jag är inte helt nöjd med det röda, men det är egentligen min brors uppgift här i livet hahah. när han och jag bodde hemma eller när hon kom på besök när jag fortfarande bodde hemma så fick han måla detta å mig, han är lixom lite bättre än mig. men vad ska man göra, man tager vad man haver och jag hade bara mina händer =P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar