måndag 10 december 2012

Julmiddagen

I lördes var det julmiddage med svärföräldrarna.
Min tanke var att jag skulle göra en Make med rött och svart, men halvvägs igenom så blev det inte alls bra, så det vara bara snällt att tvätta ansiktet igen och börja om, jag valde svart och vitt istället eftersom jag gjort det några gånger och tiden blev knapp =P
matchade istället med röda örhänge och min fluga =D

Håret ruffsade jag bara till och satte upp i en svans och på med ett diadem med en stor sammets rosett på.!

Testade även ett par av de nya ögonfransarna som jag visade nyligen, jag gillade dem på, men på bild så glänser dem väldigt mycket när blixten kommer på, och dem hamnade inte helt rätt (Lite dumt att testa nya ögonfransar när man har brottom) men såhär blev alltihopa iallfall =)

(Japp och den svarta liner ser inte ett dugg jämn ut men den va jämnare än den ser ut =P )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar