måndag 3 december 2012

Nagellack

Tänkte bara visa er hur min nagellacks hylla ser ut =D

Förr så hade jag dem på en lång rad på en hylla, men det var inte alls fint, och samlingen växte och det fick inte riktigt plats =P
Så jag örjade kolla runt på liten ställm MEN dem var juh svin dyra =( så  det var inte intressant. så tänkte jag att jag kunde juh bygga mitt eget =D Jaaaa, det bestämde jag mig för. ska bara hitta tiden och komma till en affär med brädor.

Men så en dag på jobb när jag städade i ett rum, så bara poooooofff låg denna hylla där, skitig,lite spindelnät och bara skräpade. Åhhh denna hade varit perfekt, frågade om jag fick den Absolut fick jag det!
Så hem och tvätta den och hamrade av några hyllor som var för små för ett lack, hängde upp den på väggen
Och SÅ Lycklig jag blev!
PERFEKT =D =D

Nu kommer denna samlingen antagligen att fyllas på när jag är på min lilla resa som snart blir av, men detta är min samling hitintills =D


Den ska målas svart eller röd, inte bestämt mig än, men det blir inte förens till våren så den kan stå ute och torka =)


Vad tycker ni? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar