söndag 16 december 2012

NailArt Sunday

Goddag!
Idag är det söndag, och det betyder NailArt Sunday hos Lelack
Denna sändagen är det valfritt, och jag har sett fram emot denna Nailarten i en vecka, jag blev inspirerad av snö vädret som kom till oss, Japp lite senare än alla andra fick vi det i min stad =P
Men jag fick juh vänta på att måla mina naglar, först så skulle jag fixa till dem =) Och sen skulle jag spara dem till idag =D
Idag är jag så himla nöjd med dem, tycker dem blev jätte läckra i färgerna och allt blev bara sådär lite perfekt tycker jag =P

Gradient blå



Tog även 2 annorlunda, roliga kort, man kan ställa in min kamera så att den bara frångar upp blått och resten blir svart och vitt =))




Så detta var mitt bidrag till denna söndag =)
Hoppas ni alla har haft en bra helg =)

8 kommentarer:

  1. Supersnygg gradient! Gillade verkligen inställningen på kameran. Du får testa att göra någon cool sminkning i typ grön/blå och bara fånga upp de färgerna. Du har inte färgade linser i den färgen också? Såg du hade bruna ögon och vet inte hur kameran tolkar det, finns väl både lite rött och gult i det antar jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =D
      Ahh ja det har jag juh inte ens tänkt på =O Det måste jag verkligen testa =)
      Nej linser har jag inga, har tagit med röd inställningen men då blev ögon svart och vita. det måste vara rätt skarp färg och rätt ljust rakt på så tror inte det fångar upp något av bruna ögon =)
      Men tack för iden!

      Radera
  2. Läckert med kamerainställningen:)

    SvaraRadera
  3. Får mig att tänka på istappar hehe, måste prova de inställningarna nångång, vet hur man efterredigerar så men aldrig tänkt på att de går att göra direkt i kameran (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja testa, det e rätt roligt =)
      Ah ja jag har alltid velat kunnat ta sånna bilder men har inte hittat något program för det så blev juh jätte glad när det fanns direkt på kameran =P

      Radera
  4. Häftigt. En sådan inställning har inte jag tyvärr. Kanske något att önska sig av tomten. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har testat på att fota med blå make up, ska försöka hinna lägga upp det senare idag =)
      Ja jag önskade mig min kamera av tomten, du kanske har lika tur =P

      Radera