onsdag 5 december 2012

WetNWild

Godkväll, nu äntligen har jag fått lackat mina naglar =P
Det blev den härliga gröna färgen från Wet N wilds Collektion Fast Dry, skrev om det i ett av mina första inlägg,det påminde om julen och nu är juh julen snart här så jag tyckte det var passanda =D egentligen ville jag lacka dem röda men eftersom jag snart ska fixa om naglarna och jag redan bestämt vad jag ska ha på så kommer det kännas lite tjatigt med rött redan nu =P

Som jag sa första gången, lacket torkar bra men man behöver stryka på 2 lager för att det ska vara täckande =)
Det fick en halvtimme på sig att torka innan jag bylsa på mig och min hundför en liten promenad =)
Då var det
Underlack
Grönt
Grönt
Och när jag kom in igen var det faktiskt inte alls många märken =)
Jag hade inte riktigt tålamodet till det idag men de fick bli idag =P
Här kommer lite bilder, bilderna är inte så bra då jag fick fota med vänster handen på vissa eftersom min nagel är av på min foto hand (Vänster =P )
hahah


Lager nr 1




Lager nr 2 med blixt


Lager 2 Utan Blixt
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar