torsdag 17 januari 2013

??? ^^,

Hmmm, just nu har jag en period där jag har svårt för att bestämma mig va jag ska ha för färger på mina sminkningar och hur jag ska göra =(
Jag vill så mycket och då är det svårt att bara välja någon färg och inte hela 120 paletten =P

Så nu är min tanke att jag ska komma på något system som jag kan gå efter när jag har en sådan här period, typ att gå från vänster till höger på paletten, uppe ifrån och ner (Då det annars bara blir en färg fast med olika nyanser)
eller om man ska skriva upp några färger på rad, hur gör ni när ni bara vill kladda ner hela facet men måste minimera er??
HJÄLP MIG SNÄLLA =D

Denna paletten är det jag pratar om =)

jag har några enstaka lösa ögonskuggor också men denna brukar jag nästan alltid andvända =)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar