måndag 14 januari 2013

Glow In The Dark Test

God eftermiddag =)
Idag hade jag hit 2 försökskaniner =P
Dem var snälla och ställde upp så jag kunde testa mina 2 nagellack jag köpte i London =)
Först ut är GLOW IN THE DARK!

Konsistens - Lite halv tjock men samtidigt jätte lös, det var svårt att måla på och få det jämnt och sedan få det till att torka jämnt, på ena nageln hant all lack rinna ut till toppen =/

Torktid - Hyffsat fort

Lukt - Det lukta som slime =P

Det lyser faktiskt rikitgt bra tycker jag =)
Även om man inte håller under lampa utan man går och gör vad man ska och sen går och lägger sig så lyser det =) (Testade juh lite igår)

Hållbarhet - ja det får vi se, så det kommer jag med en uppdatering om =)

2 Lager räcker =)

När man bara ser det i vanligt ljus så har det inte direkt någon speciell färg eller att man lägger märke till det, lite ljus ljus grön kanske det går i ljusljusljusgrön/benvit/Creme. ja, det går inte riktigt att beskriva =P

                               




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar