tisdag 1 januari 2013

Läppstift

Såhär dagen efter nyår så tar vi ingen sminkning,
Hoppas att alla hade en trevlig kväll igår =)
Jag tycker det är så himla fint med läppstift, om man målar sina läppar så gör det så himla mycket, ett par röda fina läppar, hur härligt är inte det.
Och alla fina färger som kom nu i höstas =D
Och förra Halloween hade jag svart läppstift and I LOVE IT, jag hade kunnat ha det varje dag =P
Jag har inte så många själv faktiskt eftersom jag inte använder så mycket, bara ett fåtal gånger om året =(
Det är så pass sällan för jag har rätt så gula tänder (Åhhh jätte tråkigt ='( ) och använder jag läppstift i rött och rosa osv så blir dem ÄNNU gulare, det blir riktigt fult. Det är en sak jag hade velat ha, VITA tänder, har pratat med tandläkaren om blekning men den var inget för mina tänder =( (Har jätte dåliga)
Så jag få tråkigt nog nöja mig med mina. Buhuuuu men jag glor på alla andra som vågar och har fina färger på sina läppar =)

Men här är min lilla samling Iallfall =)

 

 Från vänster till höger
  • Svart
  • Ljusrosa
  • Lite rött med glitter
  • Ljusbrunt med lite lyster
  • Skarprosa

Har även ett fåtal läppglans, vilket jag heller aldrig använder, men av en helt annan andledning =P
Mitt hår, jag tycker de är så äckligt när man får läppglans i håret =P (Jag har långt hår)
så ibland men väldigt väldigt sällan använder jag det, funderar på att börja använda det lite oftare, men får nog bli efter vinter,(annars får man juh det på halduken och överallt)

 

Ett ljusrosa,ett genomskinligt, och ett med vitt glitter.
Eller har ni några bra tips? om vilken färg som får tänderna att se vitare ut, eller ett läppglans som inte är mega klibbigt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar