fredag 4 januari 2013

LONDON

Godkväll allihopa =)
Min London resa med min sambo var alldeles underbar och jag har fått sett jätte mycket =) ett inlägg kommer om någon dag med lite bilder =)
Shoppat fick jag göra - A LOT =D typ 5 par nya jeans och lite toppar, PRIMARK - jag är kär =P
Där fanns massor av kläder i den rockiga stilen och BILLIGT! Allt jag handlade på min resa är nästan från Primark =P
Men i detta inlägget tänkte jag visa vad som inhandlades i skönhetsväg =)
Det var inte alls mycket, men hittade inte riktigt så mycket som jag kände WOW det måste jag ha.

Har läst någonstans att Mua´s ögonskuggor skulle vara mycket pigmenterade. tyvärr fanns det inte så många färger men det blev 2 Lila och en Creme (I affären såg den vit ut, vilket jag var ute efter =( ).

2 EyeLiner (Blöta) Blå, Svart
1 Eyeliner (Penna) Lila

Har gjort en swatch på det bara så vet inte kvaliten på det eller så inu =)

Hittade även ett rött glitter nagellack och det är från Barry M.
Det har jag hunnit testa på en nagel i en vecka (En incident hände första dagen med lim så fick måla lite lack direkt =P )
Det höll verkligen bra =) Satt som sten, och när jag skulle ta bort det så blev det först lite silver glittrigt innan jag fick bort det =)
Var även tvungen att testa ett GLOW IN THE DARK! ska hitta någon försöks kanin som jag kan testa det på så fort som möjligt =P
Köpte även konad nagelack + platta

Okej, just nu funkade det inte att överföra bilder =/  TYPISKT =/ men postar inlägget ändå så ni får något att läsa så kommer det förhoppningsvis ett senare med bilderna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar