måndag 21 januari 2013

Mua - EyeLiner

Nu har jag testat min Mua Svarta Eyeliner några gånger och vet vad den går för =)
Den var billig och Helt okej!





Penseln är den bästa jag testat, super enkelt att få en jätte tunn linje då den är väldigt smal. =)
Och den sitter bra också =)
Den är väldigt pigmenterad, med ett drag så har du en svart linje, du måste inte fylla på, och den torkar fort =D




Men, japp tyvärr så finns där ett men =(
Den bliv väldigt glansig, den ser nästan lite plastig ut faktiskt när man har den på sig =(
Och om det blir lite fuktigt där man målat (Exempel om du cyklar lite i vind och dina ögon tåras en aning) så kliar den lite grann =( det var inte alls behagligt men färgen kladdade inte alls lika mycket som min vanliga isadora =) kanske just för att den är lite plastig?

Jag kommer nog att använda denna som bas och få till den där nått sånära raka linjen och sedan fylla på med min vanliga och när min mua är slut kommer jag antagligen att rengöra "Penseln" och använda den till min isadora =P

Denna får 4/5 av mig.
Hade den inte varit så glansig som den är så hade den fått 5/5
För trots allt så kostade den bara ca 20 kr =P








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar