lördag 12 januari 2013

Shopping

Godmorgon =)
Igår var jag en runda i lilla Svedala (Bodde där innan och nu bor min bror där) Och då passade jag på att gå in i min favorit affär =D Mia O Nettan, Dem har smink och massa fina saker =P
Handlar alltid min parfym där för jag vill helldre gynna den lilla affären med trevlig personal än en stor kedja som ändå går runt hur lätt som helst =)

Så det blev 4 nagellack, en parfym och en kajal vässare =)



Isadoras Ljus gröna med namnet 755 Pistacchio - den är från deras sommar kollektion
Isdora, Baby Blue S24,den vet jag ej var den tillhör då den låg i en rea korg =)


Depend från kollektionen Mirror dem har inga namn verkar det som =/ men nr 2048.
Depend  nr 280.

Baby blue kommer där ett litet smakprov på imorgon men ska testa alla ordentligt =)

Och nu fick jag tydligen inte lägga till bilder efteråt men Köpte parfymen Avril Lavigne Black Star.
Hon har 2 parfymer som jag kör på och dem luktar så himla gott =D

Ha en bra lördag =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar