söndag 6 januari 2013

Tråk =(

Godkväll, har ännu inte förstått vad som är fel på varför jag inte kan ladda upp bilder =/
Så tyvärr får det vara lite bild löst. men detta är typiskt för mig =( brukar föra otur med mig.

Idag är det tema söndag hos lelack igen. men kan juh inte riktigt vara med då ni inte kan se bild =/
Men temat var löften.
Tänkte genast på mina olika nyårs löften genom åren och ett annat löfte.
så mina motiv på vita naglar är -

  1. En hamburgare med ett +. det står för att för 2 år sen gav jag nyårs löftet att jag aldrig mer skulle beställa in en hel meny på Burgerking (Andra snabb kedjor med) + 2 extra dippor. det är faktiskt ett löfte jag hållt =) Lite enklare när man flyttat till en stad där inte Burger king finns hahah.
  2. En annan bild är på 2 ringar.- Dem står för att jag har varit förlovad i 1 år nu och med förlovning så blir det ett litet löfte mellan 2 personer tycker jag =)
  3. En rökning förbjuden skylt - ett nyårs löfte som jag haft några år - att sluta röka, men förra nyårn avgav jag inte det och i februari 2012 (Tror att det är feb, måste kolla upp =P ) sluta jag röka.
  4. En bil - detta året är mitt löfte till mig själv att jag verkligen ska försöka ordna upp mitt liv så att nästa nyår är jag ägare till en egen bil =)


Lite tråkigt utan bilder spec då jag har massa bilder att visa er =(
vet ej hur jag ska fixa detta =(

Hoppas alla haft en bra helg. imorgon blir det tillbaka till jobb efter 2 veckors ledighet =( =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar