måndag 25 februari 2013

Crazy Chick.

Helluuu =)

Idag var jag lite på lek humör och hade en halv ide igårkväll när jag gick och la mig =P
Det var inte riktigt tänkt så galet men när det är lek stund så är det =D Det är då man testar det där man inte kan ha till vardags men man undrar hur det egentligen skulle bli om man målade dig så och lite till =P

Den enda tanken som fanns innan jag började var självaste mönstret på det Rosa/Blå/Svart, inte att det skulle vara dem färgerna men på själva sättet jag målade =) Efter det gick jag bara crazy =P
Jag har inte fixat hyn eller håret eller något utan idag var det bara lek med ögonen, så ha överseende =)

Let´s Start =D


Har använt en massa färger =D Det kunde behövas på min gråa dag =)
Börjar överst.
Ögonbryn - En lila glitter kajal från Barry M
Under brynet - En krämfärgad kajal (Solo tidning)
Svart,rosa och blå ögonskugga från min palette. Den turkosa linjen runt om är med En kajal från Gina T Så även den rosa.
I Vatten linjen använde jag samma Rosa Från Gina Och även en Grön

Detta är nog mest likt det jag hade i huvudet som tanke =P
Och efter det så satte jag dit ögonfransar, Har alltid velat testa hur det såg ut och detta var juh ett tillfälle =D




 
Sååå, jag blir glad av att se alla färger iallfall, Skulle jag kunna gå ut så? Nej =P Utan Ögonfransarna Och lila ögonbryn - Absolut =)
Hoppas att detta gav er lite inspo eller glädje, kanske både och? =)











Här är en liten sneak peak av vad som komma skall imorgon eller så =)Man kan Ana En liten liten hint av vad som gjort gjorts på andra ögot ;)



                                                                       









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar