onsdag 13 februari 2013

Frost

Åhhh vilken underbar morgon att vakna upp till =D
Träden var alldeles vita av frosten och idag var det extremt =D Min cykel korg var rent luden av små taggar av frosten =D
Så för att vara säker på att få någon fin bild (Brukar alltid ha försvunnit när jag slutar jobb och kan ge mig ut på promenad ) så tor jag med mig kameran på lilla vovvens kisse promenad =P
Det blev en snabb runda men några bilder hant jag med =)

Men sen var det juh så underbart att det var kvar när jag slutade så jag och mamma gick på en promenad, åhh vilket vackert väder =D

Så inget smink idag utan idag blir det bilder från min andra hobby, Fotografi =D
Varsågod och njut =D














2 kommentarer:

  1. Väldigt fina bilder!
    Vilken fin blogg du har! Väldigt läsvärd, här kommer jag klicka in många gånger.
    Kolla gärna in min blogg om du har tid och lämna en kommentar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Du är så välkommen så =) Och ska absolut in och kika på din =)

      Radera