fredag 22 februari 2013

HJÄLP - ID -

HJÄLP!
Kan någon liten vän snälla hjälpa mig!
Förut fanns det på massa ställe men nu hittar jag inte det någonstans!
 Jag söker Foundation i puder form från ID Bare Minerals!!!!!


Är det då jag som är trög att ID Har tagit bort sitt ID Och bara heter Bare Minerals Eller Det är en annan Sort?!
FÖR
Jag köpte Bare minerals men dem är juh så HIMLA Skimmriga, jag vill inte ha det =( Min Id är perfekt i färg och matthet =( Alla från Bare Minerals är juh skimmriga =( SNYFT!

Snälla om någon vet, SÄG!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Du har rätt, ID Bare Minerals heter numera bara Bare Minerals. Men de finns att köpa som matt puder också!

    http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Makeup/Ansikte/Foundation/Matte_SPF_15_Foundation/prd24682140.aspx?mfr=4211&ppk=pg453

    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack! Visste att du kunde hjälpa mig =P Ingen i affären som sagt att det fanns i matt också =( Men då måste jag juh testa den och hoppas på att det är samma =D
      Kram =)

      Radera