måndag 4 februari 2013

Lacken från igår

Igår dagens Nailart så använde jag 3 lack =)

I grunden testade jag mitt nya Mirror Lack Från Depend. nr 2048 Ett mörkgrått silvrigt lack som jag inte riktigt visste hur det skulle bete sig så jag vågade bara köpa en färg =P
Men så överraska jag blev =D Det gled på jätte lätt alldeles lagom formula och täckte på ett lager, super enkelt att måla med =) Och det torkade fortare än dem vanliga Depend lacken =D jag trodde att det skulle bli lite ojämn yta och kanske svårt att få bort men det blev en alldeles slät finish och jag tror inte alls att det kommer vara svårt att få bort =)

Depends lila nr 202 - Det är ett vanligt depen lack om man säger så =P konsistensen kan jag inte riktigt uttala mig om då det är lite gamalt och rätt lite kvar =)

Det andra Lila Lacket köpte jag förra veckan på Ica Maxi för en 10a, ingen aning om vad det är för märke - står bara ett E Nail Lacquer - Det var väldigt löst att arbeta med, och hade jag inte haft Depend Mirror under och skulle täcka hela nageln hade det nog fått bli 2 lager,när jag drog bort tejp bitarna (Nästan direkt efter jag målat nageln) så betedde det sig lite plastigt gummi aktigt i kanten men det torkade hyffsat fort så ja, det kosta 10 kr  =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar