lördag 9 februari 2013

Lite Shopping

Åhh, shopping är väl härligt? =D

Iallfall så fynda jag 2 nya nagellack =)
Det blåa blev dock fel =P Det är bara till nailart då det är en smal pensel =P
Men färgerna var fina =)

Utan blixt
Med Blixt


Och har även fått hem lite grejer som jag beställt =D

Dotting Tools =D wiiee alldeles lagom till Nailart Sunday imorgon och jag vet precis vad jag ska göra =D Det kommer säkert krävas lite teknik med toolsen men det är juh bara till att öva =)



Fick även hem lite kaviar pärlor =) 12 olika färger =) Det är inte så mycket i varje lilla burk så räcker kanske till 2 av mina långa naglar =P men man får juh ha 10 färger då =D eller bara göra lite mönster =) Vet inte alls när jag ska testa det iheller då jag måste bygga in det i gelen för att inte gå och tappa lite kulor överallt som min lilla buse kanske äter =( så får se får se =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar