tisdag 5 februari 2013

Nivea Torr Hud

Idag tänkte jag tipsa om en bra dag kräm för torr hud =)

Jag har väldigt torra partier i ansiktet som är lite mindre kul =( Gör att jag inte kan sminka mig som alla andra =/

Men denna Nivea krämen är super =D Det räcker med en liten klick på morgonen på dem torra ställena så håller det sig hela dagen =)

Jag tar inte den i hela ansiktet då jag vissa dagar har fet panna men vissa dagar torra partier =P Så nästan hela anisktet utom pannan smörjer jag när jag har haft en skrubbtvätt =)

Ja och såklart ögonen och under ögonen, till det har jag faktiskt skaffat en ögon kräm till =)
Har märkt att mina ögonlock ibland är torra =(
Skriver inte vad det är för en kräm förrens jag testat den och ser vad jag tycker =)

Men för er som har torrt ansikte och inte har en fungerande kräm TESTA Nivea Day Care Dry To Sensetive skin.

Men är ni jätte känsliga för nötter så se upp!
Denna inehåller Almond Oil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar