tisdag 19 februari 2013

Ress.

För ett tag sen gjorde jag DETTA och DETTA inlägget.

Såhär blev det =)

Inte sådär jätte bra, min första test kanin med glow in the dark berättade att - Det höll ca en vecka sedan började det trilla av, det gick lätt att få av =)

(Jag målade även min stotå med det när jag köpte det i London för att testa =P det har jag juh glömt bort eftersom det sitter på foten och har typ ingen färg. nu va jag uppe och kissade mitt i natten och när jag var påväg tillbaka till sängen så ser jag bara något ljust vid golvet och tänkte öö va var det?! haha mitt nagellack som lös juh xD )

Det röda nagelacket med klister under gick inte alls bra!
Höll nästan bara en dag och hon fick stora hack i det och stora bitar trillade av =(

Jag ska testa dem en gång till, man får juh inte ge upp =P
Men på det hela så var dem bara bra första dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar