onsdag 6 februari 2013

Singelfransar

Tjolahopp!
Då gav jag mig på det där med att testa singel fransar istället för en hel fransrad =)
Jag testade Dessa =)
Fast mina var medium istället för short =)
Short är väl mer för utfyllnad men jag ville ha lite längre =)

 
OMG Såå lätt att sätta dit och plocka av =O
Nästan snabbare än en hel frans rad och betydligt lättare =P
Nästa gång jag testar dem kommer jag att sätta lite fler och lite tätare men denna gången gjort jag mest för att se hur det satt och hur det såg ut =)
 
                           

 
Jag hade bara lite mascara på mina egna så ska ta lite mer nästa gång och försöka sätta fransarna pytte lite närmre franskanten men annars är jag nöjd =)
 
Har iallfall bara Possitiva saker att säga om detta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar