tisdag 26 februari 2013

Sparkle

Sååååå, då var det dags för andra ögat på min lekstund som jag hade igår =D =P

Inte fullt så drastiskt men I LIKE IT! (En liten ändring bara) Nu måste det bara testas under en helt kväll för att se hur det sitter, Får aldrig så mycket svart till att sitta där det ska, inte vecka sig eller tappa färg i vecket under en hel kväll =( Använder primer och funkar till alla andra skuggor =(
Tyvärr blev det inte lika många bilder då kamera batteriet höll på att ta slut =( Men några blev det, och då jag kommer att göra denna igen så ska jag försöka ta fler och bättre bilder =)


 But This Is It =D


 
Svart Med Turkost Glitter =)Och då jag alltid velat testa med bara lite fransar i ytterkanten var även detta ett tillfälle för det =) Jag gillade denna sminkningen väldigt mycket, och kommer att göra om den fast utan fransarna =)
Linjen på under ögat är gjort med samma ögonskugga som på locket, det är en puder skugga så jag blandade med vatten och målade på =) det torkar rätt fort och sedan blir det som en puder skugga igen =) Det Svarta gjorde jag med min Blöta Eyeliner och skuggade kanten direkt efter med svart ögonskugga =)



 
En Suddig bild för att ni ska se hur mycket den glittrar =D



 

 
Den Turkosa är lite mer åt detta mörka hållet än den ljusa som fångats upp på de andra bilderna =)
 
 
 
 
Vad tyckte ni om denna? =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar