tisdag 12 mars 2013

3000 =D

OJ det gick fort =P
Imorse fattades jag 9 och nu var det 35 över =P Det gör mig juh super glad =D
Inga förslag kom in, men ska väl tänka ut om jag kanske kan ha en liten tävling och om tiden räcker till =)

Iallfall så nådde jag mitt mål med att nå 3000 innan den 14 mars =D
Japp med hela 2 dagar xD
Men det visar att min blogg växt ytterligare en liten bit =D

Hoppas förstås att den växer i samma takt framöver och helst lite fortare =P
Men kommer inte riktigt ha samma tid för bloggen i 2 månader fram över ungefär då jag måste packa ner hela hemmet för att flytta till ett annat =D Men jag ska göra mitt bästa såklart, men det kanske blir en eller 2 dagar då jag inte hinner med, men hoppas att ni har förståelse för det och kikar in ändå =D

Hjälp mig att sprida min lilla blogg vidare.

Kram på er som är så fina och läser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar