lördag 16 mars 2013

colour line

Igår var det juh så himla fint väder och solen sken, så då får man lite mer inspo att sminka sig =)Har sett att en annan bloggerska målade en eyeliner på detta viset och var juh tvungen att testa =)

när jag var färdig tyckte jag att något fattades så jag la till 2 vingar =)


 
Jag har gjort en eyeliner med lite olika färger =) ettt nytt (Förmig) och roligt sätt att tillsätta lite färg =)
Inte alls svårt var det iheller, jag använde en kompakt liten snedställd pensel och vatten och ögonskugga =) Till det hade jag bara en lite skimmrig nude ögonskugga =)
Under ögat ville jag ha lite mörkare för det såg skumt ut på ett sätt så då använde jag både kajal i båda vatten linjerna (Uppe/Nere) och under ögat  =)





Vad tycker ni om det? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar