tisdag 26 mars 2013

Fördelsedag

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min Födelsedag =D =D
Jag kommer nog aldrig bli för gammal för att tycka att när det är min födelsedag så är det min dag och då vill jag vara Prinsessa =P (A)

Underbar morgon ordnade min sambo till mig, sen var det iväg till jobb Och sedan hem till Mor min =)

Tack vare att sambon tog hund rundan så hade jag tid till att sminka mig =D
Och det blev gröööönnntttt, lite för mammas skull (Hon älskar när jag har grönt till mina bruna ögon) och sedan för att det är så lätt att få snyggt fort =)

Hant inte med så många bilder =P
Oliv grön och gönt på ögon locket
Med Svart eyeliner med lite tjockare utåt kanten.
Vatten linjen blev lite turkos
Och Lila och rosa kajal vid franslinjen, lite mascara på det sen var det Good to gooo =)
Det är dock lite synd att jag alltid måste ha uppsat hår på jobb =(


 
 
Mor min gjorde pannkakor till mig =D
 
Pankakor födelsedag


trelleborg gågata
Vägen hem på cykeln fick man se denna stora fina månen som lös så fint =D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar