söndag 17 mars 2013

NailArt sunday

Idag är det dags för Nailart Sunday hos LeLack igen =)
Och veckans tema är Frukter =)
Himla kul tyckte jag när jag läste det =)
Men inte lika kul när jag insåg hur svårt det är att måla frukter på naglarna =P hihihi
Men min kära mamma kom till räddning med en ide även till denna söndagen =) (Frågar alltid henne om hon har någon rolig ide )
och jag kunde juh ta hennes fimostavar =D
Japp det nappade jag direkt på. har aldrig testat det och kommer nog aldrig göra om det =P
God så svårt det var att få dem så tunna som man behövde, under tiden jag skar trodde jag verkligen ahhh dem här blir perfekta men väl på naglarna var dem för tjocka =( Svårt att få dem tillräckligt tunna utan att dem går i sönder eller att man missar en bit.


Frukterna fick hamna på mina kaviar naglar =) färglad bakgrund passa alldeles perfekt =D



Lite annanas och apelsin



Vattenmelon och kiwi


Och tummen fick en liten fruktsallad


Är juh dö himla sugen på frukt när man pysslat med detta =P
Men nu ska jag, nyfiken som jag är, titta runt på vad alla andra har gjort =D =D



1 kommentar:

  1. Det ser så coolt ut, jag har beställt fimos nu, men som är färdigskurna, i olika former. Ska bli kul att testa dem.

    SvaraRadera