tisdag 12 mars 2013

Swatch shopping del 2/2

Jag testade ögonskuggorna så fort jag kom hem =P var som ett barn på julafton och då jag hade en smink fri dag så var jag bara tvungen att se hur dem blev på =D
(Hade juh en smink fri dag så bry er inte om något annat än skuggorna =P )



 blå, mörkblå, nattblå




Här Har jag använt den blå från paletten längst in och Lumenes blå längst ut, och dem blev riktigt snygga tillsammans och jag kan tänka mig att dem blir fina var för sig om man matchar med en matt färg istället =) Men gillar när det glittar så för min del gör det inget =P
Tog även svart kajal för att få till det intensiva.






Skogsgrön, olivgrön, skimmergrön
 
Här Använde jag Lumene länsgt in och då jag insåg att den andra gröna inte skulle funka så fick jag exprimentera mig fram på utsidan så det blev en grön, men sedan hittade jag en ännu mörkare matt grön, lite svart på det för att göra den ännu mörkare och sedan tog jag den glittriga ljusa gröna ovan på det, färgerna blev fina tillsammans men nästa gång skippar jag den första gröna, lite väl många lager =P Men dessa färgerna motsvara ungefär paletten från Oriflame Deep forest som jag älskar men inte kan hitta någonstans då den är från 1800 frösihjäl =P Hel nöjd med skuggorna och nu är man på bra humör =D

Produkterna hittar ni i DETTAinlägget

Archipelago / Birch buds / vivaladiva confetti
 
Archipelago / Birch buds / Viva la diva - confetti
 
Vilket öga tyckte ni mest om? =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar