lördag 27 april 2013

FRÄSCH

ÄNTLIGEN
Igår hade jag både tiden och orken till att tvätta både hår och allt, det var rikitgt skönt efter att ha sett och kännt sig lite halv sunkig i 2 veckor =P

Och idag hade jag tiden att sminka mig lite innan vi skulle iväg och handla färg till mina projket =)


Lila och blått blev det idag =) Passade på att testa min vita MUS skugga och jag är nöjd =) Inte helt så vitt som jag önskar men det kan jag nog inte hitta men den blev vitare än den jag hade =D


Från vänster till höger
Vitt, ljusblå,blå,ljuslila,lila och under brynet vitt
Lite svart kajal i undre fransrade och ljusblått i vatten linjen =)


 
Blev ingen bra hel bild då den enda spegeln är lutad och RÄTTT så smutsig =P
Matchade upp med svart och lila med blåa jeans =)
 
 
Och mina skor som min bror så snällt har pyntat med konformade nitar =D
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar