tisdag 9 april 2013

No no no

Idag är verkligen en sådan dag då jag inte har ork eller lust till att göra något som helst med skönhet.
Är inte alls sminkad idag och frisyr vet inte mitt hår vad det är =P har ingen ork till att göra någon iheller och ingen sminklust nu på eftermiddagen bara för att göra ett inlägg idag..


Men istället kan jag berätta om min ide som jag kom på när jag tog min sista merci choklad =P
haha.
Den är platt och stor och bra.
Och jag ska göra ett försök med att kanske få i mina lösa ögonskuggor där i så har man dem på en pallette så att man kan se dem med =)
funderar på om man ska sätta fast dem med lite häftmassa eller hur man ska fästa dem =) vill inte limma då jag kanske ångrar mig lite senare =P
Utsidan ska jag bara klä med något fint present papper =D
Mitt enda bekymmer är om den är för platt, för vissa av mina skuggor har rätt höga förpackningar =(
Meeeeennn, man ska testa annars vet man aldrig =D

Nu ska jag och min huvudvärk fortsätta sucka över allt som behöver packas =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar