måndag 13 maj 2013

Black Galaxy

Nu när jag har tagit bort mina långa naglar och väntar på att mina egna ska reparera sig och växa ut så fick mitt nya nagellack pryda mina naglar =)

Isadora Black Galaxy
Och jag ÄLSKAR det =D
Inomhus har det en svart botten med grått skimmer och det är inte helt lent utan ger en lite sandig struktur
MEN
men rätt ljus och speciellt Solen så skimrar det i alla regnbågensfärgen. Det bara glittrar och glittrar =D

Utomhus


Inomhus



 
Det var jätte lätt att måla med och torkade fort. det bästa med lite struktur lack är juh att man inte ser om man skaver emot lite eller kuddmärke efter natten =P

Jag har inte använt något topp lack för jag tror att det skulle förstöra det fina, isåfall skulle jag nog testat med det matta topplacket =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar