fredag 24 maj 2013

Utan vs Primer vs Penna

Då ska jag visa vad jag tycker om pennan =)

Jag pratar om NYX Jumbo Pencil Milk
och jag gillar den Starkt! Den ger färgerna klarare och skarpare färg än vad min primer gör, jag testade den igår och den höll hela dagen, lite undantag litet veck i slutet av dagen men det kan jag uppleva med min primer med men det bara suddare man ut med fingret lite lätt så ser det ut som nytt =) Den enda nackdelen som hitintills har visat sig är att man kan inte sudda ihop skuggorna lika lätt, utan skuggorna sitter där dem sitter och är inte så suddbara.


(Bilden vände sig, vet ej varför =/ )






Överst har jag använt min Milk penna


I Mitten har jag använt min Primer från Lumene



Underst har jag ingenting


Så Flickor, här ser ni hur "Viktigt" det är med en primer och vad den gör för en =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar