måndag 19 augusti 2013

Baka Baka Liten Kaka!

Tjohooo,
Idag blir det inget smink utan ett annat intresse som gör mig såååå gllaaad =D
BAKA
Jag ÄLSKAR verkligen att baka =P helst lite finare, inte avancerat, men vill att det ska se fint ut då man även äter med ögat och man ser innan man smakar =)



Till min sambos 25 års fest ville jag baka tårtan =)
Hans fotbolls lag är Ac Milan vilket är helt klart godkänt då färgerna är röd och svart (Mina favorit färger xD )



Såklart ska det vara en Milan tårta,  ca 6 timmar tog hela att göra (Hade gått fortare med fler hjälp medel ex, bokstäver och formar) men med ett papper som mall så tog det lite tid =P

Han Älska den och dem andra tyckte den blev fin.

Jordgubbstårta Alá Milan



Tårta, pojke, fotbolls tårta, röd och svart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar