måndag 2 september 2013

Primer

I tidigare inlägg påpekade jag hur viktigt det är med en bra primer under ögonskuggorna.

Här ska ni få se hur bra det kan bli om man är noga med basen =)

Jag sminkade mig vid 17.00 på fredagen.

Begav mig iväg. In i ett svettigt och trångt öl tält och dansade. Man blev Väldigt VARM. Sedan var det till att cykla hem.

La mig med sminket på (Jag vet att man inte ska göra det och slarvar allt för ofta tyvärr)

Jag vaknade och fixade INTE något med sminket.

Gick på marknad och va ute i lite regn.

så, ett dygn senare tog jag dessa bilderna





Det enda som har hänt är att den svarta skuggan har mattats av och glittret har försvunnit (Se mitten bilden)
Men det är inte ut smetat och inga veck =)
Och på avstånd ser det helt okej ut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar