tisdag 3 september 2013

That´s How I Like It!

Till Mitt lockiga hår körde jag på en enkel svart och vit sminkning =)
Istället för en matt svart så använde jag en glittrig, det var juh trots allt festival jag skulle på (Därav dålig uppdetering i helgen =) )
 
Vitt längst in och svart skuggning med skarpa kanter =)
Vitt under brynen och dem fyllde jag i med mörkbrunt.
På med eyliner i alla vrår, Övre fransraden,övre vatten linjen, vatten linjen nere och även lite under nedre fransraden som jag suddade lite och mättade med svart ögonskugga.
 
Till denna sminkningen använde jag min NYX jumbo pencil Milk som primer eftersom jag skulle ha mycket vitt och det blir en aning vitare med den =)
 
Det är väldigt VIKTIGT med primer, du slipper vecken och sminket sitter på plats hela kvällen.
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar